MEZOLİPOLİZ

MezoLipoliz: yağ yakıcı içerikli Fosfatidil kolin, Deoksikolik asit, Karnitin, Kafein, Aminofilin, Yohimbin gibi maddelerin karıştırılarak ”kokteyl” şeklinde deri altı yağ tabakasına Enjekte edilmesi işlemidir. Karın, göbek, basen, gıdı gibi yağ birikimi olan bölgelere uygulanır.

MEZOLİPOLİZ KAÇ SEANS UYGULANIR ?
MezoLipoliz 5 – 8 seans uygulama şeklinde yapılır.

MezoLipoliz diyet, egzersiz, lenf drenajla kombine edildiğinde olumlu sonuçlar alınır.

MEZOLİPOLİZ HANGİ BÖLGELERE UYGULANIR ?
Son derece etkili bir bölgesel zayıflama uygulaması olan Mezolipoliz uygulaması, bayanlarda basen, bacaklar ve diz kapakları, karın ve kollarda meydana gelen yağlanmaların giderilmesinde uygulanabilmektedir. Erkeklerde ise özellikle göbek ve gıdı bölgesinin eritilmesinde uygulanır. İşlemde ağrı veya acı duyulmaz. Uygulama 15-20 dakika sürmektedir.

MEZOLİPOLİZ NASIL ETKİ GÖSTERİR ?
Üçüncü seanstan sonra etkisi görülmeye başlar. İşlem sonucunda uygulama bölgesinde % 60 incelme beklenir.

Tedavi yapıldıktan 20–30 dakika sonra yağlar erimeye ve azalmaya başlar 10–12.günde doruğa çıkar.
PARÇALANAN YAĞLARA NE OLUR
Parçalanan yağ asitleri ise lenfatik sistem tarafından böbrek ve karaciğere taşınarak vücuttan atılır.

NELERE DİKKAT ETMELİYİM ?
Güneş ve solaryumdan kaçınılmalıdır. Bol su içilmelidir. Kanı sulandıran ilaçlar ve ağrı kesiciler içilmemelidir. Diyet ve egzersizlere dikkat edilmelidir.

MEZOLİPOLİZ KİMLERE UYGULANMAZ
•Hamileler
•Emziren anneler
•Hemofili ve benzeri kanama hastalıkları olanlar
•Kan sulandırıcı (aspirin, kumadin ve benzeri) alanlarda dikkatli kullanılmalıdır.
•18 yaş altı
•Uygulanan ilaçlara karşı alerjisi olanlar
•Akut Enfeksiyonu durumları
•Karaciğer ve böbrek yetmezliği olanlara