LEKE ÇÖZÜMLERİ

Lekelerin oluşmasında en büyük etken güneştir. Gebelik, doğum kontrol hapları gibi hormonel nedenler, yaşlılık, ilaç kullanılması, ağda, kaşımak, yolmak gibi cildi tahriş eden diğer nedenler güneşle bir araya gelerek leke oluşmasına neden olurlar. Bazı kişilerde genetik olarak leke oluşumuna yatkınlık vardır. Güneş, derimize rengini veren, deride bulunan melanosit adlı hücrelerimizin ürettiği melanindir. Bazı insanlar güneş ışınlarına fazla maruz kaldığında bölgesel melanin miktarı artar, belirli kesim ve noktalarda yoğun bir şekilde gruplaşması sonucu lekeler oluşur. Sebum, melazma, şarap lekesi, güneş lekeleri, gözaltı morlukları, sir ağda lekeleri, doğum sonrası oluşan lekeler, kol altı ve özel bölge kararmaları en yaygın lekelerdir.

YÖNTEMLERİ

Lekelerin giderilmesi için günümüzde çeşitli metodlar uygulanmaktadır. Önce (ücretsiz) cilt analizi yaparak; ciltteki sorunu belirledikten sonra cildinizin ihtiyacına uygun leke tedavisi programı belirliyoruz. Yüz bölgesinde ki zararlı maddeler (sebum, yağ, siyah nokta, akne, iltihap) öncelikle temizlenip, dezenfekte edilir. Ozon yoluyla oksijene kavuşan cilt artık leke tedavisine hazırdır. Bu programda her aşamada farklı uygulamalar yapılabilmektedir. Karbon Peeling; Dermapen; Cilt Serumları ve besleyici vitamin takviyesi, cilt soyma, maske vb.)

Seanslardan sonra kullanmanız gereken devam ürünleri de doğala özdeş, yan etkisi olmayan, cilt dostu ve onaylı ürünlerdir. tarafımızdan verilmekte olup bu ürünler paket fiyatına dahildir. Ekstra bir masraf ödemezsiniz ve ürün bulmak ya da aramak için zaman kaybetmezsiniz. İşlemlerimizle ilgili yüksek müşteri memnuniyeti olduğunu gururla söyleyebiliriz. Cildinizin dostu olan uygulamalar ve tüm hayatınız boyunca aynı sorunlarla karşılaşmadan ferah bir ciltle yaşamanız için yapmanız gerekenler de tavsiye olarak size anlatılmaktadır.

Koruyucu enzim ve özel maskelerle yaz-kış lekelerden kurtulabilirsiniz

Cildinizi oksijensiz bırakan kapatıcı ve fondötenlerden kurtulabilirsiniz. Uygulamadan sonra nemlendirici, güneş koruyucu, rimel, ruj, allık dışında bir şey kullanmanıza gerek kalmayacaktır. Sebum, melazma, şarap lekesi, güneş lekeleri, göz altı morlukları, sir ağda lekeleri, doğum sonrası oluşan lekeler, kol altı ve özel bölge kararmaları, yüzeysel kremlerle asla gitmez. Her tür leke için kullanılan değişik yöntemler ilk seansta etkisini göstermektedir. Tedavi süresinde ve sonrasında uzmanınızın önerdiği devam ürünleriyle, günlük yaşantınıza devam edebilirsiniz.

Leke oluşmasını nasıl önleyebilirim?

Mutlaka güneş koruyucu kullanılmalı. Güneş koruyucu kullanılsa bile direkt güneş ışığına maruz kalmamaya çalışın. Lekenin bir diğer nedeni de ağda gibi tahriş edici işlemlerden sonra güneşe çıkılmasıdır. Mümkünse güneş gören bölgelerde (bıyık, çene gibi ) ağda, ip cımbız gibi tahriş edici kıl alma işlemleri uygulamayın. Eğer uyguladıysanız güneşten korunmaya çalışın.