CİLT BAKIMI

Cilt bakımı sadece bir temizlik değildir, 30 lu yaşlardan sonra düzenli destek ve takviyelerle cildin dinç ve gergin kalması sağlanır. Gençlik aşısı ve kök hücre tedavileri ile yeni hücre oluşumu başlatılarak ince çizgiler ve kırışıklıkları azaltıp, cilde genç kalması için gerekli enzimler verilir. İçeriğinde ki büyüme faktörleri (10 ppm) ile kollajen, elastin ve diğer (ECM) proteinlerinin sentezini uyararak cilde elastikiyetini geri kazandırır. Yüz, boyun, dekolte bölgesi, el üstü için uygulanır. Yara iyileşmelerini hızlandırıp, cilt hastalıkları, cilt kuruluğu, yaşayanlar için en ideal uygulamadır. En az 4 seans işlem alınmalıdır.

FONDOTEN VE KAPATICILARI ÇÖPE ATIYORUZ

Düzenli cilt bakımı yaz aylarında ciltte oluşan güneş lekeleri, pigment düzensizliği, solgun ve mat bir görünümün tek çaresidir. Hele ki; 30 lu yaşlardan sonra olmazsa olmazlarınızdandır. Güneşin neden olduğu lekelere geç kalmadan müdahale etmek gerekir. Ciltteki kırışıklıklar, sarkmalar ve solgun görünümden kurtulmak, ışıl ışıl bir cilde sahip olup, yaşlanmayı geciktirmek için ÖNCE CİLT UZMANINIZLA, SONRASINDA EVDE DEVAM EDEBİLECEĞİNİZ BİLGİLERİN DOĞRULUĞUNDA, pürüzsüz bir cildin mutluluğunu ve özgüvenini kazanın.

Clinic Ephesus Cilt Bakım Merkezi olarak; özellikle yaz aylarında tatil dönüşünde ortaya çıkan cilt ve güneş lekeleriyle ilgili sorunlar yaşadığınızda herhangi bir kozmetik ürün kullanmadan önce, profesyonel destek almanızı önemle tavsiye ediyoruz. Yanlış uygulamalar ve kozmetik ürünler, telafisi zor bir hal alabilir.

CLİNİC EPHESUS OLARAK HEDEFİMİZ: SEVGİLİ ÜYELERİMİZE, UYGULADIĞIMIZ CİLT BAKIMINDAN SONRA FONDOTENLERİNİ ÇÖPE ATACAK KADAR FREŞ BİR CİLT KAZANDIRMAKTIR. EVDEN ÇIKARKEN SADECE RUJ, RİMEL VE ALLIK KULLANARAK HAYATLARINA DEVAM ETMELERİNİ SAĞLAMAKTIR.